tisdag 16 augusti 2011

Mental förberedelse 2

Löpning efter jobbet!
Som vicken Svensson som helst...
Jag måste övervinna ett enormt fysiskt och psykiskt motstånd.
Själen vill inte och kroppen gör bara ont, fast nu jävlar.
Nu finns det inge val mer. Precis som hon sa, där nere i det förra landet.
Jag har chansen att ta tillbaka min kropp och känner att jag måste ta den.
Springa 30 min. 40 situps och lite olika drag i maskinen.
Känns tom. skönt att jobba lite...
Kanske behövde jag bara vila.
Jag satt ju i min snurrfåtölj i en månad utan att göra ett dugg.
Jaja, huset blev inte tillbyggt. Men det gick ju inte!
Jag bröt inte bort den där bergknallen, bara en lite bit av den.
Det går inte lika fort som förr.
Jag brände mitt sista krut i Schweiz, nu måste jag blanda nytt.
Skräcken är dom där tomterna på landet som ser ut som skrotupplag.
Prylar och skit överallt.
Vi har ju tre bilar. Ganska gamla... Å så en Belos!
Sen är det ju plats. Det är lite för trångt som det är nu.
Det måste byggas ut, men inte nu alltså.
Nu ska det tränas.
Jag hatar att springa, men det är ett måste.
Bara för att jag så länge i livet haft så bra grundkondition, att jag inte behövt.
Men nu...
30 minuter om dan!
Efter jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar